Кошик
1196 відгуків
+380 (98) 350-49-50
вул. Вітовецька, 20, Київ, Україна
Кошик
Реальна Ціна

Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)

  • Немає в наявності
  • Код: АТЕСТР

Ціну уточнюйте

Мінімальна сума замовлення на сайті — 1000 грн

Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)
Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)Немає в наявності
Ціну уточнюйте
+380 (98) 350-49-50
Відділ продажу
+380 (98) 350-49-50
Відділ продажу
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Характеристики
Основні
ВиробникСНД
Країна виробникУкраїна
ТипАналоговий
Загальні
Гарантійний термін12 міс
Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)/ Призначення: Прилад комбінований - автотестер призначений для контролю справності і ремонту електроустаткування автомобілів різних марок. Загальні вказівки: Робоче положення АТ - горизонтальне. Правильне підключення АТ - червоний затиск "+", чорний "-". При впливі статестического електрики - обробити скло засобом "антистатик". Порядок роботи: 1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле-регулятора: Підключити АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і < )°"; відлік по шкалі 6000 r/min; Завести двигун і встановити обороти, дати пропрацювати 1 хв; підключити АТ до клем акумулятора; Натиснути кн. "11-16 V"; ввімкнути дальнє світло фар, зняти відлік по шкалі "11-16 V" 2. Контроль акумулятора (ак.) 2.1 Без "навантаження". (Проводиться після бездіяльності ак. протягом години і більше). Підключити АТ до клем; натиснути кн. "11-16 " 2.2 Під навантаженням Включити стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду і залишити запалювання вкл.; підключити АТ U ак. має бути >12V; ввімкнути дальнє світло фар; Uаак. має зменшитися не більше, ніж на 0,2 V Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання Зняти відлік по шкалі "2,5 V", а результат помножити на 10; включити стартер на 15 с, контролюючи U>9V 2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) - проводиться після бездіяльності протягом години і більше: Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути стор."2,5" (ручка після клацання вільно обертається) Контролювати кожну батарею ак., підключаючись затискачами; зняти відлік по шкалі "0-2,5 V" 3. Робота АТ в режимі тахометра. (Має два діапазони: 1) 0-1500 r/min., 2) 0-6000 r/min.) Підключити АТ; діапазон 0-1500 включається при натисканні кнопки "1500 r/min" Диап. 0-6000 - при одночасному наж. 2-х кн. "1500" і "< )°" зняти відлік У цьому режимі АТ дозволяє: Регулювати карбюратор на малі обороти х/х двигуна Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра шляхом почергового зняття і підключення високовольтних проводів до свічок (застосовуючи гумові діелектричні рукавички) Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними оборотами 4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника (УЗСКП); Натиснути кн. "< )°"; підключити АТ; завести двигун і домогтися стійких оборотів х/х (~800 r/min); Зняти показання за шкалою "90-30°" Зр. обороти двигуна. і до 3000 r/min; стрілка АТ повинна відхилитися в бік зр. <3°, а при уменш. обор. ~800 r/min - повернутися у вихідне стан; чим більше зазор між - контактами переривника, тим менше УЗСКП. 5. Установка початкового кута випередження запалювання. (Проводиться після перевірки УЗСКП) Наж. кн. "V@, а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання зв'язок. АТ-шкала "0,2-5" і х на 10:повертаючи вал двигуна. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1-му циліндрі і сумістити мітки на шківі і картері Вкл. запалювання; момент розмикання контактів. переривника контролюється стрибкоподібним движ. стрілки від 0 до 12 V 6. Перевірка ступеня окислення контактів переривника. (Проводиться при замкнутих контактах і включ. запалюванні) Підключ. АТ: чорний затиск "маса", червоний - безпосередньо до контакту переривника Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" - у бік 25 (до клацання); натиснути і утримувати незалежну кн. "-" Зняти відлік по школі "GOOD - BAD" - при допустимій мірі окислення стрілка АТ знаходиться в секторі "GOOD" Аналогічно перевірка. якість контактних соед. в ін. ланцюгах електропроводки при проходженні струму через це соед. 7. Робота АТ в режимі вимірювання опору (R) Встановити елемент живлення в батарейний відсік; при вимірюванні R в диап. 0-100 до Му - натиснути кн. "к Ом", а в диап. 0-100 Ом додатково натиснути і утримувати незалежну кн. "Ом" Замкнути затискачі проводів між собою, обертаючи ручку регулятора, встановити стрілку на "0" на шкалі "Ом" до "Ом" Підключити затискачі АТ до досліджуваної ланцюга і зняти відлік по шкаоле "Ом, до Ом" 8. Контроль якості дистильованої води Виготовити електроди з тонкого металу (жерсть, латунь тощо); залити в склянку дистильовану воду і помістити в неї електроди; Заміряти R-воно повинно бути >100 кОм (чим >R, тим вище якість води) 9. Перевірка працездатності електронного блоку економайзера Відключити будь провід від кінцевого вимикача карбюратора; Підключити до клем електромагнітного клапана лампу 12 V, потужністю не більш 2W; підключити АТ; Перемикач АТ - 6000 r/min, (натискати дві нижні кнопки); завести двигун; Збільшити поступово частоту обертання двигуна, спостерігаючи за показаннями АТ від відключення лампи; вона повинна загорятися і гаснути
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner